شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
کد خبر: 1187470
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
السيد حسن نصر الله

حوزه/ حزب‌الله هنوز بیانیه‌ای مبنی بر تأیید شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل خود یا تکذیب رسانه‌های اسرائیلی که خبر شهادت وی را در حمله روز گذشته به حومه جنوبی بیروت منتشر نموده‌اند، صادر نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پایگاه الکترونیکی شبکه تلویزیونی السومریه عراق نوشت: شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، امروز شنبه ۷ مهر مدعی شد ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان موفقیت آمیز بوده است.

این شبکه به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: برآوردها حاکی از موفقیت‌آمیز بودن ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب‌ الله لبنان، پس از حمله وحشیانه و بی‌سابقه جنگنده‌های اف-۳۵ اسرائیل به مقر اصلی حزب الله در منطقه «حاره حریک» واقع در حومه جنوبی بیروت است که عصر دیروز جمعه به وقوع پیوست.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد هیچ کس جز با یک معجزه نمی‌تواند از این حمله به حومه جنوبی بیروت زنده بیرون بیاید.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع نزدیک به حزب الله اعلام کرد: تماس با سید حسن نصر الله از عصر جمعه قطع شده است.

با این حال، رسانه‌ها به نقل از سپاه قدس ایران نوشتند: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌ الله لبنان، حالش خوب است و در مکانی امن به سر می‌برد.

حزب‌ الله هنوز بیانیه‌ای مبنی بر تأیید شهادت سید حسن نصر الله، دبیر کل این حزب یا تکذیب رسانه‌های اسرائیلی که خبر شهادت وی در حمله روز گذشته به حومه جنوبی بیروت را منتشر نموده‌اند، صادر نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha